Senarai Tutorial

Widget Linkwithin

Widget Linkwithin akan muncul di bawah setiap posting blog anda, dan memaparkan entri-entri anda yang lain (beserta dengan gambar entri).

Berikut adalah cara meletakkan widget linkwithin ke dalam blog anda.

1) Pergi ke laman web linkwithin. Ikuti tutorial bergambar di bawah untuk langkah yang seterusnya:





2) Apabila selesai, klik save dan lihat hasilnya.

Selamat mencuba! :)


Special:
wOoWW...!!!!!
dia dicabar untuk SENYAP...
Lawak kot tengok laki hilang kemachoan diorang dalam keadaan macam ini...!!!!
watch a movie...


Sharing is caring ^_^

4 komen budak comel:

DAIRI SEDETIK LEBIH said...

terima kasih :) dah jadi!! suke~

GreenSejukhati.com said...

dah jadi..tp cmne nk buat ayat sendiri ehh ?? mcm awk letak ayat "jom tengok tutorial lain ^_^" kan..mcm mne nk buat ayat sendiri ??
please jwb

Jombinabelog said...

@GreenSejukhati.com refer tuto ni http://jombinabelog.blogspot.com/2011/12/tukar-ayat-pada-widget-linkwithin.html

Demi Masa! said...

suka sgt blaja buat blog dekat sni.. senang faham. thanx admin :)

Copyright© All Rights Reserved Jombinabelog.blogspot.com